AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  



 
Le deal à ne pas rater :
Cartes Pokémon EV6.5 : où trouver le Bundle Lot 6 Boosters Fable ...
Voir le deal

Partagez

Ana Mecelb

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas

Rose Mecelb
Fondatrice
Rose Mecelb
Féminin Âge : 38
Messages : 10
Date d'inscription : 26/05/2013
Emploi : Dirigeante de la ville
Ma famille :
Ana Mecelb  Left_bar_bleue2 / 202 / 20Ana Mecelb  Right_bar_bleue

Ana Mecelb  Empty
MessageSujet: Ana Mecelb Ana Mecelb  Icon_minitime1Mar 11 Juin - 11:24


♦ Ana Mecelb ♦
▬ Par Rose Mecelb ▬

♦ Qui suis-je ?

Salut ! Je m'appelle Ana Mecelb. Je suis née le 08 Septembre 1988 et j'ai donc 24 ans ! Je suis né(e) en France, à Montpellier et je suis Prima. Actuellement, je suis au choix depuis au choix et j'aime mon travail. Il parait que je suis généreuse, amicale et tendre mais surtout impatiente, grincheuse et émotive. Sinon, je mesure 170 cm pour 71 kg, je me trouve grosse. Mes cheveux sont bruns, frisés naturellement, pénible à coiffer. J'ai les yeux marrons, en forme de noisettes. Mes passions dans la vie sont la musique, le cinéma, les romans d'amour.


♦ Mon histoire

L'histoire est libre, mais doit coller à celle de Rose Mecelb, moi, sa grande soeur. Voici mon histoire, en spoiler :
Spoiler:


♦ Des liens ; plein de liens !

♦ Patricia Mecelb : Mère, relation amicale.
♦ Rose Mecelb : Grande soeur, relation amicale et très fusionnelle.


♦ Un bel avatar pour moi !

Avatar obligatoire : oui [] / non [x]
Voici un avatar possible pour Ana, mais il n'est pas obligatoire !
Ana Mecelb  Captur19


© Kinotto de LG.

Revenir en haut Aller en bas

Patricia Mecelb
PNJ
Patricia Mecelb
https://mecelb.forumactif.org
Féminin Âge : 62
Messages : 15
Date d'inscription : 05/05/2013
Emploi : Rédactrice de règlement
Ma famille :
Ana Mecelb  Left_bar_bleue2 / 202 / 20Ana Mecelb  Right_bar_bleue

Ana Mecelb  Empty
MessageSujet: Re: Ana Mecelb Ana Mecelb  Icon_minitime1Sam 9 Nov - 17:00

It's your turn, baby
You didn't wait me, isn't it ?



feat : Lui & Moi

Itaque verae amicitiae difficillime reperiuntur in iis qui in honoribus reque publica versantur; ubi enim istum invenias qui honorem amici anteponat suo? Quid? Haec ut omittam, quam graves, quam difficiles plerisque videntur calamitatum societates! Ad quas non est facile inventu qui descendant. Quamquam Ennius recte.
 Sed maximum est in amicitia parem esse inferiori. Saepe enim excellentiae quaedam sunt, qualis erat Scipionis in nostro, ut ita dicam, grege. Numquam se ille Philo, numquam Rupilio, numquam Mummio anteposuit, numquam inferioris ordinis amicis, Q. vero Maximum fratrem, egregium virum omnino, sibi nequaquam parem, quod is anteibat aetate, tamquam superiorem colebat suosque omnes per se posse esse ampliores volebat. Et olim licet otiosae sint tribus pacataeque centuriae et nulla suffragiorum certamina set Pompiliani redierit securitas temporis, per omnes tamen quotquot sunt partes terrarum, ut domina.Saepe enim excellentiae quaedam sunt, qualis erat Scipionis in nostro, ut ita dicam, grege. Numquam se ille Philo, numquam Rupilio, numquam Mummio anteposuit, numquam inferioris ordinis amicis, Q. vero Maximum fratrem, egregium virum omnino, sibi nequaquam parem, quod is anteibat aetate, tamquam superiorem colebat suosque omnes per se posse esse ampliores volebat.
 Ibi victu recreati et quiete, postquam abierat timor, vicos opulentos adorti equestrium adventu cohortium, quae casu propinquabant, nec resistere planitie porrecta conati digressi sunt retroque concedentes omne iuventutis robur relictum in sedibus acciverunt. Hanc regionem praestitutis celebritati diebus invadere parans dux ante edictus per solitudines Aboraeque amnis herbidas ripas, suorum indicio proditus, qui admissi flagitii metu exagitati ad praesidia descivere Romana. absque ullo egressus effectu deinde tabescebat immobilis. Ibi victu recreati et quiete, postquam abierat timor, vicos opulentos adorti equestrium adventu cohortium, quae casu propinquabant, nec resistere planitie porrecta conati digressi sunt retroque concedentes omne iuventutis robur relictum in sedibus acciverunt. Et interdum acciderat, ut siquid in penetrali secreto nullo citerioris vitae ministro praesente paterfamilias uxori susurrasset in aurem, velut Amphiarao referente aut Marcio, quondam vatibus inclitis, postridie disceret imperator. ideoque etiam parietes arcanorum soli conscii timebantur.


© sobade.
Revenir en haut Aller en bas

Patricia Mecelb
PNJ
Patricia Mecelb
https://mecelb.forumactif.org
Féminin Âge : 62
Messages : 15
Date d'inscription : 05/05/2013
Emploi : Rédactrice de règlement
Ma famille :
Ana Mecelb  Left_bar_bleue2 / 202 / 20Ana Mecelb  Right_bar_bleue

Ana Mecelb  Empty
MessageSujet: Re: Ana Mecelb Ana Mecelb  Icon_minitime1Ven 25 Juil - 15:02
Truc
Revenir en haut Aller en bas

Contenu sponsorisé
Ana Mecelb  Empty
MessageSujet: Re: Ana Mecelb Ana Mecelb  Icon_minitime1
Revenir en haut Aller en bas

Ana Mecelb

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut
Page 1 sur 1

Sujets similaires

-
» [STAFF] Rose Mecelb

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Mecelb :: La mairie :: Les célébrités-